New in #1

Kao i svi ljubitelji šminke, jedna sam od onih koja grabi svaku moguću priliku da kupi nešto novo. S obzirom da kod nas u B&H izbor i nije baš za pohvaliti se, ostaje nam da naručujemo ili kupujemo u inostranstvu. Tako je dio ove šminke došao do mene iz New Yorka, a drugi dio doputovao sa mnom iz Italije. Kad sam već kod Italije, u sljedećem postu vas očekuje pregršt slika mog putovanja sa Studentskim pohodima. Nadam se da će vam se dopasti.

>>As every single makeup lover, I am one of those that grabs every opportunity to get some new makeup. Since there is not much selection in B&H, we have to either order online or buy what we want when we travel abroad. A part of the products in this haul came to me from New York and the other part I bought in Italy. As I am already mentioning Italy, I want to say that my next post will be full of photos from my most recent trip. I hope you'll like it.



U ovom postu vam neću pisati recenziju proizvoda, već od vas tražim da mi kažete šta biste najviše voljeli čitati. Još uvijek testiram proizvode, pa mi treba vaša pomoć da znam na šta najviše da se koncentrišem.

>>I won't write any reviews in this post because I want you to tell me what you are most interested in reading. I am still testing the products, so I need your help in order to know where to concentrate my attention. 






Proizvodi su:                                                                      >>Products in the pics:
Tarte Tartelette palette                                                      Tarte Tarletette palette 
Kat von D everlasting liquid lipstick - Lolita                       Kat von D everlasting liquid lipstick - Lolita
Kiko Velvet mat ruževi - 600, 602, 603                              Kiko Velvet mat lipsticks - 600,602,603
The Balm - The Manizer Sisters                                        The Balm - The Manizer Sisters
Urban Decay Naked 3 palette                                            Urban Decay Naked 3 palette

XOXO, Ayesha

Share on Google Plus

About Ayesha

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

14 comments:

  1. znaci bez teksta sam,od tarte palete do manizer sisters,a naked 3 da ne pricam :O
    jealous sam ...prelijepe stvari :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. i ja sam zaljubljena, ne znam u sta prije da se zarovim hahah

      Delete
  2. Replies
    1. jos da mi je tartelette in bloom i too faced chocolate bar i bicu sretna zena do kraja zivota hahahh

      Delete
  3. Prelijepo je sve. Mene najvise interesuju sestre :-) Imam Mary, ali ne i ostale dvije.

    ReplyDelete
    Replies
    1. testiram ih ovih dana, samo jos Betty nisam probala. Mary je Mary, odusevljava svaki put :D

      Delete
  4. Tartelatte <3 ja mislim da je to nesto savrseno, bas bih voljela da mogu da je nekako dobavi. Ooodlicno izgleda! <3 NAKED 3 je , normalno, odlicna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni je prijateljica donijela iz Amerike, a nisam Tarte bas vidjala na online stores :( mora negdje biti. meni su svi njihovi proizvodi bas divni

      Delete
  5. Odlicne stvari! :)

    ReplyDelete
  6. Savrsene stvari! Presavrsene...Imam naked3 i ne rrjva se dzaba o tim paletama :D
    A silno zelim da citam o sestrama...pocet cu ih sanjati :D

    ReplyDelete
  7. Savrsene stvari! Presavrsene...Imam naked3 i ne rrjva se dzaba o tim paletama :D
    A silno zelim da citam o sestrama...pocet cu ih sanjati :D

    ReplyDelete
  8. Tarte paletica je fantazijaa :)

    ReplyDelete
  9. Favorit su mi Naked i The Balm paletice :) Bas bih volela da ih imam :) inace The Balm proizvodi su mi jako interesantni :)

    ReplyDelete
  10. ETO ME DA TI UKRADEM KAT VON D!!! <3 <3 <3


    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    ReplyDelete